Jyske Bank

Jyske Bank,

Lyngby-Taarbæk
16-11-2021

Studentermedhjælper til Ledelsessekretariat i Privat

Kontakt

Jyske Bank

Klampenborgvej 205
2800
Lyngby
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
16-11-2021
Udløber:
03-12-2021
Kviknummer:
LJA-82962630
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi er på udkig efter dig, der har flair for kommunikation, og er dygtig til skriftlig formidling.

 

Er du studerende på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation og matcher ovenstående dine kompetencer?  Så læs videre her.

 

Om Jobbet

Som Studentermedhjælper i Ledelsessekretariatet for Privat kommer du til at arbejde tæt sammen med seks erfarne kolleger i et professionelt og uformelt arbejdsmiljø. Afdelingen varetager en lang række opgaver direkte tilknyttet Ledergruppen for Privat. Desuden har vi en koordinerende rolle i opgaver og projekter på tværs af organisationen i Privat.

 

Du får en varieret hverdag, hvor du blandt andet får selvstændigt ansvar for flere opgaver. Vi forestiller os, at du kan arbejde 1-2 dage om ugen, tilrettelagt så fleksibelt som muligt under hensyn til dine eksamensperioder og studietid. Arbejdsstedet er Jyske Bank i Kgs. Lyngby.

 

Din profil

Vi lægger vægt på, at du er i gang med en videregående uddannelse og som minimum har 1 år tilbage af studiet.

 

Desuden er det vigtigt, at du er:

 

  • skarp til skriftlig formidling, også når det af og til handler om at formidle økonomidata til let forståelige illustrationer,

  • fleksibel og samtidig har forståelse for at overholde deadlines,

  • god til at bevare overblikket og er detaljeorienteret, når der er brug for det,

  • selvkørende og opsøgende i forhold til nye arbejdsopgaver,

  • serviceminded og har gode samarbejdsevner,

  • fortrolig med Microsoft Office pakken.

 

Dine opgaver vil for eksempel være:

 

  • forundersøgelser og analyser til brug for beslutningsoplæg til ledelsen i Privat,

  • struktureret håndtering af klager og andre kundehenvendelser,

  • kommunikation på mail eller i notater til større/mindre målgrupper,

  • opdatering af tilbagevendende rapportering,

  • opdatering og vedligeholdelse af interne dokumenter, distributionslister m.v.

 

Ansøgning

Er du interesseret, vil vi glæde os til at høre fra dig. HR Partner Maria Norman Nielsen tager sig af din ansøgning.

 

Ansøgningsfrist er d. 03.12.2021

 

Mere information

Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Susanne Astrup Christensen

Afdelingsdirektør

astrup@jyskebank.dk

89 89 90 10

61 60 36 48

 


Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler