Nykredit,

København
06-12-2023

Specialist til Liquidity & Payments i Betalinger & Investering, Operations

Kontakt

Nykredit

Praktisk information
Oprettet:
06-12-2023
Udløber:
20-12-2023
Kviknummer:
LJA-85154906
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I Nykredit brænder vi for at være ”Bedst til kunder”. Gør du også det – og har du lyst til at gøre en forskel her hos os i Nykredit? Så skal du søge stillingen og blive en del af et team af dygtige og dedikerede specialister i Liquidity & Payments!

Dine opgaver spænder vidt
Operations er Nykredits centrale operationelle enhed i Nykredit. I Liquidity & Payments håndterer vi en række opgaver på betalings- og likviditetsområdet og samarbejder med interne kolleger, eksterne depotbanker og kunder. Ved siden af den daglige håndtering af betalinger, har vi løbende fokus på automatiseringer og optimeringer. Du får derfor også mulighed for, at bidrage til at vi får forbedret vores systemer og daglige processer. Dine opgaver vil spænde vidt og fokus vil være på:

  • håndtering af koncernens likviditetsstyring
  • afvikling af FX forretninger
  • eksekvering af internationale betalinger for alle Nykredits kunder
  • håndtering af RMA aftaler
  • løbende at sikre højst mulig STP grad (Straight-Through Processing) på betalingerne
  • at udarbejde og opdatere forretningsgange løbende
  • sagsbehandling.

Vi har en del interne projekter samt deltager i sektor projekter som eks. TargetDKK. På sigt vil det også blive muligt at tage del i disse opgaver.

Du er fagligt nysgerrig og har stor interesse for den finansielle branche
Vi forestiller os, at du har en længere videregående uddannelse eller en baggrund fra den finansielle sektor. Du kan være nyuddannet, eller du kan have flere års erfaring i branchen. Kendskab og erfaring på betalingsområdet er naturligvis en fordel, men ikke en absolut nødvendighed, da dit engagement og din motivation til at beskæftige dig med området er altafgørende.

Vi anvender BEC systemer. Indgående kendskab til Office pakken – herunder særligt Excel – samt interesse for at arbejde tæt sammen med vores Robotics teams vil være en stor fordel. Du arbejder med sans for kvalitet, har fokus på detaljerne og kan overskue helheden samtidig med, at du overholder deadlines, som der er mange af i løbet af en dag. Du får en bred kontaktflade, så gode samarbejdsevner er vigtige.

Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af et engageret og fagligt dygtigt team på 10, hvor vi drives af faglighed, fællesskab, frihed og ansvarstagen. Samtidigt bliver du også en del af +40 engagerede og motiverede kolleger, som udgør Betalinger & Investering som er en del af Operations.  

”Vi vil prioritere udvikling og muligheder hos de medarbejdere, der vil og kan. Vi vil kendes for en tillidsfuld kultur præget af kundeorientering, holdånd og handlekraft”. Sådan lyder løftet til vores medarbejdere, og som medarbejder hos os betyder det, at vi anerkender og værdsætter den ekstra indsats. Du får hos os mulighed for en karriere, der altid er på vej videre mod nye muligheder og større ansvar. Vi mener det, når vi siger ”Bedst til kunder” – så vi måler dig derfor på den forskel, du gør for kundernes liv, økonomi og drømme. I Operations bidrager vi dagligt til dette som et vigtigt led i den samlede værdikæde.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen eller Nykredit som virksomhed og arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Miriam Rachel Steden-Hirschorn på tlf. 20 25 80 50 eller seniorrekrutteringspartner Christian L. Henningsen på tlf. 44 55 18 43.

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler