Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Har
du lyst til at bidrage til, at Danmarks mest ambitiøse bæredygtige og socialt
ansvarlige pengeinstitut bliver endnu bedre? Og brænder du ligesom os for
bæredygtig udvikling og for social ansvarlighed? - Så har du nu mulighed for et
job hos Danmarks største værdibaserede pengeinstitut, hvor bæredygtighed og
social ansvarlighed er bærende elementer i alt, hvad vi gør.
Om
jobbet
Vi
søger en erfaren kortmedarbejder, der kan understøtte vores rådgivere på et
højt niveau i vores Service afdeling. Din opgave er at tage hånd om
kortindsigelser, early warning samt support på anti-svindel og anti-hvidvask
sammen med vores kortansvarlige medarbejder. Du får til opgave at sikre at de
sager du får overdraget, administrativt håndteres professionelt og med høj kvalitet.
Det
betyder, at du bl.a. får ansvaret for den daglige behandling af:
- Support
ved spørgsmål og problemer med kort fra kunder og kolleger
- Behandling
af Early Warning
- Behandling
af kortindsigelser
- Daglig
drift på anti-svindel
- Ad
hoc opgaver på anti-hvidvask
Hvad
kan Merkur tilbyde dig?
Merkur
er drevet af engagement og stærkt fællesskab. Organisation er lille og der er
god mulighed for indflydelse i forhold til den daglige opgaveløsning. Merkur
prioriterer medarbejdertrivsel, fordi vi tror på, at glade medarbejdere er
vejen til de bedste kundeoplevelser. Du vil opleve fleksibilitet i hverdagen,
fx i forbindelse med arbejdstid og hjemmearbejde.
Arbejdstiden
udgør omkring 37 timer pr uge på vores lokation i Aalborg.
Din
profil
Du
har +3 års erfaring fra banksektoren.
- Du
kan prioritere og skabe overblik over dine opgaver og tager ansvar for dit
arbejde.
- Du
er nysgerrig, og har mod på at kaste dig ud i nye opgaver
- Der
er ikke to dage der ligner hinanden i en lille organisation, så du skal trives
med forandringer og med en hverdag, der ikke altid kan planlægges.
- Du
er godt til at samarbejde og løfter i fællesskab til gavn for kunder, kolleger
og samarbejdspartnere.
- Du
byder ind med nye øjne på opgaver og motiveres af at yde service på højt
niveau.
- Hvis
du har kendskab til BECs platforme, er det en fordel.
- Er
privat eller i arbejdsmæssig sammenhæng optaget af og udviser interesse for
Merkurs værdier.
Søg
stillingen
Send
din ansøgning og dit CV via dette Ansøg Nu. Vi holder samtaler løbende og
glæder os til at høre fra dig. Har du
spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Jette Rosa på
tlf. 6265 6778.
Vil
du arbejde i Merkur?
Merkur
Andelskasse er Danmarks største værdibaserede pengeinstitut, og vi tilbyder
vores kunder unikke bankprodukter, der påvirker samfundet i en bæredygtig
retning med fokus på natur & miljø, social retfærdighed og levende
kultur. Internationalt samarbejder vi
med GABV, Global Alliance for Banking on Values, samt med Triodos Investment
Management, som er en af de førende forvaltere af bæredygtige investeringer i
Europa.
Vi
er landsdækkende med afdelinger i København, Aarhus og Aalborg og er omkring
100 medarbejdere. Vi er passionerede, og det kan mærkes! Merkur er præget af et stærkt fællesskab, og
vi har en fri omgangstone med plads til begejstring og individuel
forskellighed.
I
Merkur Andelskasse kan vi tilbyde dig et job, som stemmer overens med dine
personlige værdier. Vi er Danmarks største værdibaserede pengeinstitut og vi
beviser hver dag, at et pengeinstitut kan tjene penge samtidig med, at vi
modarbejder klimaforandringerne, fremmer sociale og kulturelle formål og
investerer bæredygtigt.
Hos
Merkur lægger vi vægt på mangfoldighed og vi tror på, at vi præsterer bedst,
når vi hver især kan bidrage med noget forskelligt. Vi håber således at du vil
søge jobbet uanset køn, alder, etnicitet, handicap. religion, kultur eller
seksualitet.
Læs mere