Nykredit,

København
15-11-2023

Senior Contract Manager til Procurement

Kontakt

Nykredit

Praktisk information
Oprettet:
15-11-2023
Udløber:
30-11-2023
Kviknummer:
LJA-85097042
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Procurement er overordnet ansvarlig for Nykredit-koncernens eksterne indkøb af produkter, services og konsulentydelser. Vi sikrer, at Nykredits krav til kvalitet, design, miljø, leveringssikkerhed, fleksibilitet, compliance og samlede indkøbsøkonomi varetages bedst muligt. Er du vores nye kollega?

Dine primære ansvarsområder
Dine kommende opgaver vil spænde bredt, og du vil blandt andet få ansvaret for at varetage alle indkøb, som foretages i Nykredit-koncernen og tilhørende datterselskaber. Du får en bred kontaktflade med vores interessenter både med leverandører og med interne stakeholders rundt om i koncernen. En vigtig opgave bliver, udover det gode købmandskab, at sikre compliance og derudover medvirke til udvikling af samarbejdet med dine interessenter - dette i tæt samarbejde med dine kolleger i afdelingen. Procurement er i det daglige tæt forankret med Facility Management, så du vil indgå i tæt dialog og planlægning af igangværende og kommende projekter.

Du får hovedansvaret for håndteringen af udbud og kontrakter i forbindelse med aftaleindgåelse samt den efterfølgende opfølgning og genforhandling. Du får desuden ansvaret for at håndtere den overordnede indkøbsstrategi for udvalgte datterselskaber samt for optimeringen af de rammeaftaler, som koncernen aktivt benytter.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Kravhåndtering og rådgivning af dine stakeholders.
  • Sikring af konkurrenceudsættelse, planlægning og gennemførelse af udbud samt sikring af compliance og interne politikker.
  • Forhandling og indgåelse af kontrakter.
  • Løbende controlling og optimering af indgåede kontrakter.
  • Opsætning og opfølgning på relevante KPIer.

Vi forventer, at du: 

  • har en relevant faglig uddannelse 
  • har betydelig praktisk erfaring med indkøb og contract management
  • har en bred forretningsforståelse
  • har gode kommunikations- og forhandlingsegenskaber
  • er servicemindet
  • har færdigheder i brug af IT
  • kan prioritere og strukturere opgaver og er initiativrig i forhold til optimering.

Du er vedholdende af natur, sikker i mundtlig og skriftlig dansk og kan håndtere mange forskellige interessenter. Du trives i et miljø, hvor du løser mange forskelligartede opgaver, og hvor dagene sjældent er ens. 

Vigtigst for os er, at du som person er udadvendt, går engageret til opgaven med en positiv indstilling og har viljen til at tage ansvar. Du er struktureret og motiveres af arbejdet i en indkøbsafdeling, hvor vi er motiveret af godt købmandskab, ikke gør tingene sværere end de er, følger opgaverne til dørs og skaber resultaterne via samarbejde.

Bliv en del af vores team
Du vil blive ansat i Procurement, som er en del af Procurement & Facility Management. Tilsammen er vi ca. 50 medarbejdere, som har en uformel tone, og som servicerer hele Nykredit-koncernen med alt fra etablering af nyt hovedsæde i Nordhavn samt betaling af husleje til køb af software, konsulenter og kuglepenne mv. Du vil få rig mulighed for at få indflydelse på din hverdag, og det forventes, at du er aktiv i din egen udvikling.

Vil du videre mere?
Har du spørgsmål til stillingen eller Nykredit som virksomhed og arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør, Kim Badenholt på tlf. 44 55 17 29 eller seniorrekrutteringspartner, Christian L. Henningsen på tlf. 44 55 18 43.

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler