Arbejdernes Landsbank Ringsted

Arbejdernes Landsbank Ringsted,

Ringsted
17-08-2022

Privatkundechef til Ringsted

Kontakt

Arbejdernes Landsbank Ringsted

Nørregade 25
4100
Ringsted
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
17-08-2022
Udløber:
04-09-2022
Kviknummer:
LJA-83940542
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi for danske familier gennem kompetent og nærværende finansiel rådgivning. Vi søger en privatkundechef til vores kundeområde Køge/Ringsted, der skal udvikle den gode kundeoplevelse og vores medarbejdere.

 

Din rolle som privatkundechef

Som privatkundechef vil du referere til privatkundedirektøren i kundeområdet Køge/Ringsted og i samarbejde hermed få følgende ansvarsområder:

 

  • Du har ansvar for jeres kundeområdes drift, indtjening og udvikling.
  • Du skal udvikle strategien for jeres kundeområde med henblik på flere og mere tilfredse kunder.
  • Du har hovedansvaret for den faglige sparring og udvikling af kundeområdets medarbejdere, så vi yder personlig og ansvarlig rådgivning inden for boligfinansiering, pension, forsikring, investering, kreditgivning og daglig økonomi.
  • Du vil anvende, implementere og forbedre bankens koncepter, politikker og forretningsgange i kundeområdet og sikre opretholdelse af en høj kreditkvalitet i overensstemmelse med dine beføjelser.
  • Du har ansvar for at markedsføre banken i kundeområdet og muligvis have din egen mindre portefølje, hvor du yder helhedsrådgivning.
  • Du vil arbejde på begge lokationer i kundeområdet, men vil have primær base i Ringsted og i privatkundedirektørens fravær, vil du have ansvaret for kundeområdet.


Kundeområde Køge/Ringsted

Kundeområdet er placeret i vores region Øst, som dækker hele Sjælland syd for Holbæk, Roskilde og Køge.

 

Vores privatkundeområde består af to lokationer i henholdsvis Køge og Ringsted med én privatkundedirektør og én privatkundechef. På hver lokation, har vi et team bestående af henholdsvis 7 og 5 kollegaer.

 

I hverdagen yder vi altid en stor indsats for at rådgive i et samspil med kunden. I den forbindelse fokuserer vi på ordentlighed og ansvarlighed og vil derfor altid sætte kundens behov over et salg.  Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger. Vi mener, at vi kommer frem til det bedste resultat for både kunden og banken ved at udvise forretningsansvar. På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig kommunikation og feedback, så vi hele tiden udvikler og yder den bedste rådgivning. Derudover prioriterer vi socialt samvær i teamet og holder bl.a. en kort fredagskomsammen hver uge, inden vi går på weekend.

 

Vores lokation i Ringsted er beliggende på Nørregade 25, 4100 Ringsted og i Køge på Torvet 9, 4600 Køge.

 

Motiverende og relationsskabende privatkundechef

Vi søger en privatkundechef som:

 

  • enten har erfaring som leder af kunderådgivere i en bank eller er kunderådgiver med potentiale for ledelse.
  • har en bankfaglig uddannelse eventuelt suppleret med efteruddannelse eksempelvis HD eller lederuddannelse.
  • har sin faglige værktøjskasse inden for finansiel rådgivning på plads og kan yde helhedsrådgivning og videreudvikle den hos medarbejdere (heriblandt kreditpolitik, boligfinansiering, investering, pension, forsikring og daglig økonomi).
  • er god til at udvikle og motivere medarbejdere til at skabe gode forretninger for kunderne via gode relationer.
  • er udadvendt og relationsskabende det falder dig naturligt at rådgive og kunderne oplever dig som empatisk og imødekommende.
  • kan identificere sig med og efterleve Arbejdernes Landsbanks værdier ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed.


Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads

Arbejdernes Landsbank har de mest engagerede medarbejdere i sektoren og det understøtter vi på flere måder:

 

  • Vi prioriterer udviklingsmuligheder gennem kurser, efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende forløb.
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads i 2021 (FW Insight rapport).
  • Vi tilbyder en god pensionsordning, ekstra ferieuge, 5 omsorgsdage, ekstra ferietillæg, bonusordning samt sundheds- og tandforsikring.
  • Vi udlever vores værdier i hverdagen i form af ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed. Det gælder over for medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.

 

 

Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning senest d. 4. september

 

Vi planlægger at holde samtaler i uge 36 og 37. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte privatkundedirektør Niels Lund Sørensen på tlf. 3848 3400 eller 2360 3319.

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler