Til
vores hovedkontor i Ringkøbing søger vi dig, som brænder for procesoptimering,
er nytænkende og detaljeorienteret.
Jobbet:
Vi
søger en ny kollega til at arbejde med projekter og implementering heraf. Du
får 18 dedikerede kollegaer, hvoraf 7 arbejder med projekter, udviklingsopgaver
og dertilhørende implementering, og de resterende 11 i teamet arbejder med
support.
Teamets
primære forretningsområder er bolig, kredit, pension, indlån, kunder og
størstedelen af bankens administrative set-up omkring renter, gebyrer,
produkter mm.
Din
primære opgave vil være at gøre hverdagen for bankens rådgivere lettere. I den
forbindelse procesoptimere, så de administrative rutiner digitaliseres, eller
hvor det er muligt, flyttes fra rådgiverne og videre til andre funktioner i
banken.
Opgaver:
- Analyse
og gennemgang af bankens opgaver og processer
- Udarbejde
nye processer og opgaver i tæt samarbejde med vores fagspecialister
- Tæt
kontakt til rådgiverne, og på den måde forstå behovet for optimering
- Gennemførelse
af projekter
Vi
ønsker, at du er:
- God
til at gennemskue processer
- God
til at se forbedringsmuligheder
- Udadvendt
og du har en naturlig kontakt til dine kollegaer
- Bankuddannet
og har siddet som rådgiver i minimum 4 år
- Har
en god forståelse for detaljens vigtighed i processer
Det
vil være en fordel, hvis du foruden ovennævnte har kendskab til Bankdata og
dets opbygning samt processer.
Den
geografiske placering af jobbet vil blive i Ringkøbing, hvor 10 af dine nye
kollegaer også vil sidde. De øvrige kollegaer vil være placeret i Nørresundby
og Frederikshavn.
Vi
tilbyder:
- Et
fantastisk team, hvor du vil være omringet af dedikerede kollegaer med god
energi
- Et
job, som giver dig muligheden for både faglig og personlig udvikling
- Et
spændende job, hvor dine ideer bliver hørt og dermed giver dig muligheden for,
at påvirke fremtidens arbejdsgange
- Attraktive
ansættelsesvilkår
Du
vil desuden opleve, at vi har et godt socialt miljø. Medarbejdertrivslen er i
top - og vi hjælper hinanden til fælles bedste for både kunderne og vores egen
udvikling.
Bankens
organisation er flad, og beslutningsvejene er korte. Det skyldes stor tillid
til medarbejderne. Du garanteres således en spændende arbejdsplads, hvor du
også selv kan få lov til at designe din hverdag. Banken er endvidere blevet
kåret som "Årets Bank" for 8. år i træk.
Vi
er kort fortalt kompetent, handlekraftig og ordentlig.
Yderligere
information
Har
du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Hanne
Brøchner, telefon 2265 6700, IT- og forretningsdirektør Ivan Rafn, telefon 6161
4505 eller underdirektør Mogens Olesen, telefon 5123 3866.
Du
kan læse mere om banken på www.landbobanken.dk - Du kan også se film om bankensom arbejdsplads samt tage vores gratis ansøgertræning.
Upload
dit motiverede cv snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.
Vi
glæder os til at høre fra dig!
Hos os handler Private Banking om at give din formue ekstra opmærksomhed. Det leverer vi gennem hurtig og effektiv service.
Du får din egen private banking rådgiver, der laver en formuestrategi sammen med dig - fuldstændig tilpasset dine behov.
Din private banking rådgiver er altid tilgængelig for dig og let at komme i kontakt med - og sætter en ære i at pleje og optimere din formue gennem kompetent og tryg rådgivning.