Jyske Bank

Jyske Bank,

Silkeborg
18-11-2021

Leder til kundecentret

Kontakt

Jyske Bank

Praktisk information
Oprettet:
18-11-2021
Udløber:
02-12-2021
Kviknummer:
LJA-82972623
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Finans, forsikring og bank,
Ledelse
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdssted

Silkeborg

 

Selskab

Jyske Bank A/S

 

Afdeling

Kundecenter

 

Ansøgningsfrist

02.12.2021

 

I Kundecentret i Jyske Bank er vi altid klar til at tage imod kunderne med et stort smil og engagement, når de kontakter os telefonisk eller digitalt.

 

Til et af vores teams i Kundecenteret i Silkeborg søger vi en engageret leder der drives af værdiskabelse for vores kunder såvel som medarbejdere, og hvor du vil få personaleansvaret for 30 dedikerede medarbejdere heraf 7 studerende.

 

Du vil få et job, hvor vi hele tiden løfter barren i forhold til vores fælles kompasretning i Fremtidens Privat, hvor vi ønsker at udvikle markedet, udvikle kunder og udvikle medarbejdere.

 

Spændende lederjob

Du vil i samarbejde med lederteamet i Kundecentret, som i alt består af 4 ledere og 1 afdelingsdirektør, få ansvaret for at drive og udvikle Kundecentret i overensstemmelse med strategien i Jyske Bank.

 

I Kundecentret arbejder vi på tværs af teams, for at sikre best practice og en fælles retning for hele afdelingen, og i lederteamet er alle 100% fokuserede på at løse deres ledelsesmæssige opgaver, og i at få strategien i Privat til at leve.

 

Du lykkes i jobbet, når du:

  • skaber kundeværdi og resultater gennem mennesker,

  • kontinuerligt tænker og leder kompetenceudviklingen i dit team, og skaber tydelighed i succeskriterier for den enkelte,

  • holder løbende feedforwardsamtaler med medarbejderne, og derved sikrer den individuelle udvikling,

  • optimerer interne processer og brug af ressourcer og kompetencer, så vi er kundernes første valg hver gang,

  • vagtplanlægger og optimerer driften, med fokus på vores tilgængelighed for kunderne,

  • stiller spørgsmål til vanetænkning og kontinuerligt ser nye muligheder.

 

Din profil som leder

Din lederrolle skal fokusere på det værdiskabende arbejdsmiljø, hvor udvikling af medarbejderne er i centrum, så alle arbejder med toppen af deres kompetence, så du sikrer produktive og rentable arbejdspladser, hvor alle gør det enkelt, rigtigt og effektivt.

 

Du kan have forskellige faglige og karrieremæssige tilgange til jobbet, men vi forventer, at du har en god portion erfaring fra bankverdenen, samt den ledelses- og forretningsmæssig tyngde der gør, at du kan træde direkte ind i jobbet.

 

Lidt mere om afdelingen

Kundecentret består af 4 teams som fysisk er placeret med ét team i Lyngby og tre i Silkeborg. Vi har åbent 24/7, alle årets dage. Lederstillingen vi søger til, er i Silkeborg på Kastaniehøjvej, hvor vi holder til i dejlige lyse lokaler, med både en grøn udsigt fra vores fælles kantine og samtidig gode tilkørselsmuligheder og parkeringsforhold.

 

Ansøgning

Ansøgningsfrist: 02.12.2021

HR Partner Maria Norman Nielsen vil tage sig af din ansøgning.

 

Kom tættere på Jyske Bank-koncernen

Hvis du har lyst til at blive klogere på os, kan vi anbefale dig et besøg på jyskebank.dk eller høre vores ordførende direktør fortælle om vores dagligdag og værdier i denne video.

 

Mere information

Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Frederik Erritzøe

Afdelingsdirektør

fer@jyskebank.dk

89899100

23 22 68 14

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler