Nykredit

Nykredit,

Østjylland
21-10-2021

Kunderådgivere til Kundeservice i Nykredit Direkte

Kontakt

Nykredit

Praktisk information
Oprettet:
21-10-2021
Udløber:
28-10-2021
Kviknummer:
LJA-82850657
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank,
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I Nykredit brænder vi for at give kunderne den bedste oplevelse. Har du et højt ambitionsniveau? Og er du energisk og brænder for at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med dygtige og dedikerede kolleger? Så har du nu muligheden for at blive en del af Kundeservice i Nykredit Direkte.

 

Service, vejledning og lettere rådgivning

I Kundeservice søger vi kunderådgivere til vores serviceteams. Din primære opgave bliver at betjene og servicere vores kunder, når de kontakter os enten telefonisk eller digitalt vedrørende deres daglige økonomi. Det betyder, at du skal vejlede og yde lettere rådgivning inden for bank, realkredit, investering og pension. Samtidig skal du have øje for at sende kunden videre, når behovet for rådgivning hos en kollega er nødvendig. I praksis får du ansvar for at:

  • servicere, vejlede og yde lettere rådgivning inden for bank og realkredit, herunder lån, indlån, kredit, investering og pension

  • støtte vores kunder i brugen af Nykredits selvbetjenings løsninger

  • skabe behov for yderligere forretningsomgang med Nykredit

  • sikre, at kunderne rammer den rigtige kollega, når vi ikke selv kan løse opgaven

  • skabe tilfredse kunder.

 

Ansvar, muligheder og altid i bevægelse

Nykredit har den store banks muligheder og den mindre banks bevægelighed, og derfor kan den forskel, du gør for vores kunder, både mærkes og ses. Din succes i arbejdet som kunderådgiver findes i din tilgang til kunderne og i den forskel, du gør for deres økonomi, drømme og liv. Med din nysgerrige og forandringsparate tilgang er du i stand til at udvikle dig fagligt til gavn for kunderne, Nykredit og din karriere.  

   

Imødekommende og stærke kommunikative evner

Du har gåpåmod, er ambitiøs og har lysten til at stå op for at gøre en forskel for kunderne. Du motiveres af at tage ansvar - både for den gode kundeoplevelse og din egen udvikling. Det er en klar fordel, hvis du har en baggrund inden for kundeservice i et lignende setup - gerne fra den finansielle sektor, dog er det ikke et krav, da vi tilbyder en grundig oplæring. Du møder vores kunder på telefon, mail, chat og Facebook samt til virtuelle møder.

 

Derfor er det vigtigt, at du har gode kommunikative evner, er udadvendt og empatisk. Du er teamorienteret og forstår værdien i at samarbejde aktivt med dine kolleger. Samtidig har du øje for, hvordan du bedst bidrager til opfyldelsen af både egne og teamets mål.

 

Din nye arbejdsplads

I Kundeservice er vi otte serviceteams inden for privat og erhverv. Vores kultur er præget af feedback, træning og lysten til hele tiden at blive bedre. Der er en uformel tone mellem kollegerne i afdelingen og et nytænkende miljø, hvor vi sætter kunderne i fokus.

 

Vores åbningstider er mandag til fredag kl. 8.00-20.00, lørdag og søndag kl. 10.00-15.00. Du kan derfor forvente, at weekend- og aftenvagter forekommer.

     

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen eller Nykredit som virksomhed eller arbejdsplads, kan du kontakte afdelingsdirektør Torben Jørgensen på 30 16 06 94.

        

Vi inviterer løbende til samtaler.

 

Om Nykredit

I Nykredit bliver du en del af noget helt unikt. Udover at vi vil være danskernes foretrukne finansielle partner, vil vi også være en ansvarlig samfundsspiller. Og fordi vi er en del af en forening, der er ejet af vores kunder, har vi helt særlige muligheder og forpligtelser til at give noget tilbage til vores kunder og til samfundet.

 

Hos Nykredit bliver du en del af en kultur, hvor vi sætter en ære i at være ambitiøse på dine vegne, og vi investerer gerne i din udvikling. Til gengæld forventer vi naturligvis også, at du gør dit bedste for kunderne, forretningen og kollegerne. Forenet kan vi mere.

 

By

Viby J.

 

Ansøgningsfrist

28-10-2021

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler