Jyske Bank

Jyske Bank,

Lyngby-Taarbæk
07-12-2021

Kunderådgiver til Kundecentret

Kontakt

Jyske Bank

Klampenborgvej 205
2800
Lyngby
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-12-2021
Udløber:
15-12-2021
Kviknummer:
LJA-83065034
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank,
Konsulent og rådgivning,
Salg og marketing
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vores klare strategi er at erobre større markedsandele. Derfor er vores vigtigste opgave i Kundecenteret at levere en god og hurtig service, der skaber værdi for vores kunder og for Jyske Bank.

 

Vi har travlt i Jyske Banks Kundecenter, hvor en stor del af Jyske Banks kundehenvendelser starter. Derfor søger vi en ny kollega til vores team.

 

Mere om jobbet

Som kunderådgiver i Kundecentret vil din primære opgave være at servicere og rådgive vores kunder, når de kontakter os telefonisk for at få hjælp og vejledning i forhold til daglig økonomi, brug af bankens digitale selvbetjeningsløsninger samt hjælp til spørgsmål omkring kort og betalinger.

 

Størstedelen af kundernes behov vil du kunne afklare og afslutte selv og skulle der blive brug for mere specialiseret rådgivning, sørger du for at kunden får en god og tryg overlevering.

 

Vi gør en dyd ud af at være tilgængelige for vores kunder, hvilket giver dig stor mulighed for fleksibilitet omkring placeringen af dine arbejdstimer, idet vi har åbent 24/7.  Og der er både behov for medarbejdere, som møder ind fra morgenstunden, men også nogle der kommer i løbet af dagen, for så til gengæld at blive længere om aftenen.

 

Vi kan tilbyde dig et sjovt og spændende job, i et uhøjtideligt og energifyldt arbejdsmiljø, hvor du oplever høj faglighed, videndeling med udgangspunkt i rette tid og sted, ligeværdige dialoger og samtidig god plads til, at det også skal være sjovt at være på arbejde.

 

Din profil

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har en bankfaglig eller finansiel uddannelse som f.eks. finansøkonom eller finansbachelor, og at du har erfaring med salg og rådgivning.

 

Derudover søger vi dig, der:

 

  • Møder kunderne med et smil, både i telefonen og på skrift.

  • Brænder for at skabe værdi for Jyske Banks kunder og Jyske Bank.

  • Kan skabe tryghed i kundedialogen også på relativ korte samtaler.

  • Motiveres af at være i kontakt med mange mennesker hver dag.

  • Er positiv og trives i en travl hverdag.

  • Er vant til at arbejde og navigere i it-systemer.

 

Kan du svare ja til dette, så har vi det rigtige job til dig i Jyske Bank Privat.

 

Kundecentret i Jyske Bank Privat

Jyske Banks Kundecenter er placeret både i Lyngby og Silkeborg. Vi søger en ny kollega til teamet i Lyngby, hvor du får mulighed for at arbejde sammen med 18 engagerede og motiverede kollegaer. Vi holder til i dejlige lokaler, har lækker frokostordning, fitness i kælderen og gode parkeringsforhold og der er kun 5 minutter gang til Lyngby Station.

 

Ansøgning

Send din ansøgning snarest muligt og senest d. 15.12.2021. Kandidater bliver løbende indkaldt til samtale.

HR Partner Maria Nielsen glæder sig til at modtage din ansøgning.

 

Mere information

Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Jeanette Bjørløw Hageskov

Leder Privat

jhg@jyskebank.dk

89899080

+45 24 86 23 54

 


Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler