Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes
foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi
for danske familier gennem finansiel rådgivning og service på et højt fagligt
niveau. Vi søger derfor en kunderådgiver, som vil være med til at understøtte
den gode kundeoplevelse.
Personlig og ansvarlig rådgivning
Din vigtigste rolle som kunderådgiver er at sikre flere
og endnu mere tilfredse kunder. Det gør du ved dine primære arbejdsopgaver, som
bliver at:
- Yde personlig og ansvarlig rådgivning for din egen
portefølje af privatkunder
Du skal rådgive kunderne om daglig økonomi, bolig,
forsikring og investeringer. Det kan ske både fysisk og online - bl.a. gennem
bankens digitale system Salesforce. Din portefølje er tilpasset, så der er tid
til hver enkelt kunde og der er plads til nye kunder.
- Sikre kreditkvaliteten af din kundeportefølje
Du sikrer, at enhver bevilling af lån kan dokumenteres
via en grundig kreditværdighedsundersøgelse, og du beskriver
beslutningsgrundlaget og kundestrategien.
- Markedsføre banken i lokalområdet gennem aktiviteter og
events
Du er opsøgende i forhold til at tiltrække nye kunder og
forretninger til banken. Dette kan ske via ambassadørsalg,
markedsføringsmæssige aktiviteter og netværk.
Bliv en del af vores team
Vi har et tæt samarbejde på tværs af vores kundeenheder i
Horsens og Skanderborg, der tæller i alt 18 kollegaer, som omgås i et stærkt
socialt og fagligt miljø. I hverdagen yder vi altid en stor indsats for at
rådgive i et samspil med kunden. I den forbindelse fokuserer vi på ordentlighed
og ansvarlighed og vil derfor altid sætte kundens behov over et salg.
Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende
relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger. Vi mener, at vi
kommer frem til det bedste resultat for både kunden og banken ved at udvise
forretningsansvar. På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig kommunikation og
feedback, så vi hele tiden udvikler og yder den bedste rådgivning. Derudover
prioriterer vi socialt samvær i teamet.
Kundeenheden er kasseløs og er centralt beliggende på
Søndergade 48.
Relationsskabende rådgiver
Vi søger en kollega som:
- Interesserer sig for kunderådgivning og er god til at
skabe relationer til både kolleger og kunder.
- Tager forretningsansvar og skaber gode forretninger for
kunden via gode relationer.
- Gennem din stilling repræsenterer du banken, og det er
derfor vigtigt, at kunderne oplever dig som empatisk og imødekommende.
- Har bestået Akademiuddannelsen i Finansiel Rådgivning
eller tilsvarende.
- Har relevant erfaring med bl.a. kreditpolitik,
boligfinansiering, investering, pension, forsikring og daglig økonomi, så du
kan sikre kunderne en god rådgivning og service.
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads
Arbejdernes Landsbank har de mest engagerede medarbejdere
i sektoren og det understøtter vi på flere måder:
- Vi prioriterer udviklingsmuligheder gennem kurser,
efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende
forløb.
- Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af Danmarks
25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads i 2021
(Finans Watch Insight rapport).
- Vi tilbyder en god pensionsordning, ekstra ferietillæg,
bonusordning samt sundheds- og tandforsikring.
- Vi udlever vores værdier i hverdagen i form af
ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed. Det gælder over for
medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.
Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning senest
d. 13. december
Vi holder løbende samtaler, og hvis du vil vide mere om
stillingen, er du velkommen til at kontakte privatkundedirektør Morten Egedal
Nielsen på 38 48 35 15 eller privatkundechef Thomas Jørgensen på 38 48 42 16.