Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank,

Horsens
25-11-2022

Kunderådgiver til Horsens

Kontakt

Arbejdernes Landsbank

Søndergade 48
8700
Horsens
Danmark
Tlf: +45 38 48 30 43
Praktisk information
Oprettet:
25-11-2022
Udløber:
13-12-2022
Kviknummer:
LJA-84283698
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi for danske familier gennem finansiel rådgivning og service på et højt fagligt niveau. Vi søger derfor en kunderådgiver, som vil være med til at understøtte den gode kundeoplevelse. 

 

Personlig og ansvarlig rådgivning

Din vigtigste rolle som kunderådgiver er at sikre flere og endnu mere tilfredse kunder. Det gør du ved dine primære arbejdsopgaver, som bliver at:

 

  • Yde personlig og ansvarlig rådgivning for din egen portefølje af privatkunder

    Du skal rådgive kunderne om daglig økonomi, bolig, forsikring og investeringer. Det kan ske både fysisk og online - bl.a. gennem bankens digitale system Salesforce. Din portefølje er tilpasset, så der er tid til hver enkelt kunde og der er plads til nye kunder.

  • Sikre kreditkvaliteten af din kundeportefølje

    Du sikrer, at enhver bevilling af lån kan dokumenteres via en grundig kreditværdighedsundersøgelse, og du beskriver beslutningsgrundlaget og kundestrategien.

  • Markedsføre banken i lokalområdet gennem aktiviteter og events

    Du er opsøgende i forhold til at tiltrække nye kunder og forretninger til banken. Dette kan ske via ambassadørsalg, markedsføringsmæssige aktiviteter og netværk.

 

 

Bliv en del af vores team

Vi har et tæt samarbejde på tværs af vores kundeenheder i Horsens og Skanderborg, der tæller i alt 18 kollegaer, som omgås i et stærkt socialt og fagligt miljø. I hverdagen yder vi altid en stor indsats for at rådgive i et samspil med kunden. I den forbindelse fokuserer vi på ordentlighed og ansvarlighed og vil derfor altid sætte kundens behov over et salg.  

 

Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger. Vi mener, at vi kommer frem til det bedste resultat for både kunden og banken ved at udvise forretningsansvar. På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig kommunikation og feedback, så vi hele tiden udvikler og yder den bedste rådgivning. Derudover prioriterer vi socialt samvær i teamet.

 

Kundeenheden er kasseløs og er centralt beliggende på Søndergade 48.

 

Relationsskabende rådgiver

Vi søger en kollega som:

 

  • Interesserer sig for kunderådgivning og er god til at skabe relationer til både kolleger og kunder.
  • Tager forretningsansvar og skaber gode forretninger for kunden via gode relationer.
  • Gennem din stilling repræsenterer du banken, og det er derfor vigtigt, at kunderne oplever dig som empatisk og imødekommende.
  • Har bestået Akademiuddannelsen i Finansiel Rådgivning eller tilsvarende.
  • Har relevant erfaring med bl.a. kreditpolitik, boligfinansiering, investering, pension, forsikring og daglig økonomi, så du kan sikre kunderne en god rådgivning og service.


Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads

Arbejdernes Landsbank har de mest engagerede medarbejdere i sektoren og det understøtter vi på flere måder:

 

  • Vi prioriterer udviklingsmuligheder gennem kurser, efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende forløb.
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads i 2021 (Finans Watch Insight rapport).
  • Vi tilbyder en god pensionsordning, ekstra ferietillæg, bonusordning samt sundheds- og tandforsikring.
  • Vi udlever vores værdier i hverdagen i form af ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed. Det gælder over for medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.


Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning senest d. 13. december

 

Vi holder løbende samtaler, og hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte privatkundedirektør Morten Egedal Nielsen på 38 48 35 15 eller privatkundechef Thomas Jørgensen på 38 48 42 16.

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler