Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes
foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi
for danske familier gennem finansiel rådgivning og service på et højt fagligt
niveau. Vi søger derfor en kunderådgiver, som vil være med til at understøtte
den gode kundeoplevelse.
Personlig og ansvarlig rådgivning
Din vigtigste rolle som kunderådgiver er at sikre flere
og endnu mere tilfredse kunder. Det gør du ved dine primære arbejdsopgaver, som
bliver at:
- Yde personlig og ansvarlig rådgivning for din egen
portefølje af privatkunder
Du skal rådgive kunderne om daglig økonomi, bolig,
forsikring og investeringer. Det kan ske både fysisk og online - bl.a. gennem
bankens digitale system Salesforce. Din portefølje er tilpasset, så der er tid
til hver enkelt kunde.
- Yde en relevant og ordentlig rådgivningen, indenfor bankens
risikotolerance.
Du får til ansvar, at dine kunders drømme finansierers ud
fra en grundig kreditværdighedsundersøgelse. Hertil har du ansvaret for korrekt
beslutningsgrundlag og den rette kundestrategi.
- Skabe relationer
Du er opsøgende i forhold til at tiltrække nye kunder og
forretninger til banken. Dette kan ske via ambassadørsalg,
markedsføringsmæssige aktiviteter og via dit netværk.
Bliv en del af vores team
Vi har et tæt samarbejde på tværs af vores kundeenheder i
City og på Sluseholmen, der tæller i alt 21 kollegaer, som omgås i et stærkt
socialt og fagligt miljø. I hverdagen yder vi altid en stor indsats for at
rådgive i et samspil med kunden. I den forbindelse fokuserer vi på ordentlighed
og ansvarlighed og vil derfor altid sætte kundens behov over et salg.
Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende
relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger. Vi mener, at vi
kommer frem til det bedste resultat for både kunden og banken ved at udvise
forretningsansvar. På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig kommunikation og
feedback, så vi hele tiden udvikler og yder den bedste rådgivning. Derudover
prioriterer vi socialt samvær i teamet.
Kundeenheden er kasseløs og er centralt beliggende på
Vesterbrogade 5, tæt på København H.
Relationsskabende rådgiver
Vi søger en kollega som er forholdsvis nyudlært
kunderådgiver enten via en finanselev uddannelse kombineret med
Akademiuddanelsen i finansiel Rådgivning eller finansøkonomuddannet med et
efterfølgende traineeforløb.
Herudover:
- Interesserer sig for kunderådgivning og er god til at
skabe relationer til både kolleger og kunder.
- Brænder for at få nye kunder via netværk m.m.
- Tager forretningsansvar og skaber gode forretninger for
kunden via gode relationer.
- Gennem din stilling repræsenterer du banken, og det er
derfor vigtigt, at kunderne oplever dig som empatisk og imødekommende.
- Har relevant erfaring med bl.a. kreditpolitik,
boligfinansiering, investering, pension, forsikring og daglig økonomi, så du
kan sikre kunderne en god rådgivning og service.
Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning senest
d. 14. december
Vi holder løbende samtaler, og hvis du vil vide mere om
stillingen, er du velkommen til at kontakte Privatkundedirektør Kasper
Christiansen på 3848 3451, Privatkundechef Helge Olsen på 3848 3801 eller
Privatkundechef Michelle Andersen på 3848 3262.