Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Vi er danskernes foretrukne bank for 13. år i træk, og
det kan vi kun være fordi vi har de mest engagerede medarbejdere! Vi tilbyder
nu en stilling, hvor du som kunderådgiver service giver nye som eksisterende
kunder den bedste service. Du bliver en del af et team, hvor trivslen og
arbejdsglæden er høj prioritet, og hvor alle spiller hinanden gode.
Jobbet som kunderådgiver service
Du vil i rollen som kunderådgiver service være den første
person vores kunder møder i filialen og derfor bankens ansigt udadtil. Du vil
samarbejde tæt med hele teamet. Sammen er I ansvarlige for at tage imod
nuværende såvel som nye kunder og med jeres energi og imødekommenhed skabe
fundamentet for den gode kundeoplevelse.
Du vil varetage lettere rådgivningsopgaver, oprette kundeengagementer,
opfange købssignaler samt henvise til kunderådgiverne. Derudover kommer du til
at løse diverse administrative opgaver, behandle kontrollister m.m.
Din erfaring og dig som person
Du motiveres af mødet med kunder, og er klar til at
hjælpe kollegaer med løbende opgaver.
Du kan have flere forskellige baggrunde og ønsker til
fremtiden eksempelvis:
- Sidder i en lignende stilling i et andet pengeinstitut,
men søger nye udfordringer
- Har erfaring som kunderådgiver, men ønsker at bringe dine
erfaringer i spil i en mere servicerende rolle, og den vej igennem være med til
at understøtte filialens kunderådgivere
- Er uddannet finansøkonom eller finanselev og har
ambitioner om at blive kunderådgiver på sigt
Derudover forestiller vi os, at du kan nikke genkendende
til følgende:
- Er udadvendt og har let til smil.
- Trives i et travlt miljø.
- Trives med at yde support for andre i denne stilling er
det for vores kunderådgivere.
- Er indstillet på at gøre en forskel for vores kunder og
møde dem med begejstring.
- Er struktureret og vant til at skifte tempo, når mængden
af arbejdsopgaver kræver det.
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads
- Uformelt arbejdsmiljø med god energi, sparring, god plads
til vidensdeling
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling via
bankens fokus på fremtidens medarbejder
- Sundhedsforsikring, tandforsikring, attraktiv pensionsordning
og mange andre medarbejdergoder
Et energisk og resultatorienteret team
Du kommer ind i vores team bestående af 13 kolleger
lokalt, men som indgår i et tæt samarbejde med vores filial i Hvidovre. Vi har
fokus på arbejdsglæde, sammenhold, udvikling, teamets resultater og lysten til
at skabe verdens bedste arbejdsplads.
Vi er meget forskellige som medarbejdere, hvilket gør
at vi sammen står stærkt og er gode til at udvikle hinanden. Vi kan lide at
lave forretninger med kunden i fokus og lægger stor vægt på, at det skal være
godt og sjovt at gå på arbejde. Når vi har det godt, føler kunderne sig hjemme
hvilket giver et godt udgangspunkt for en god rådgivning uddyber
Privatkundedirektør Jonas Rauff Pedersen.
Send din ansøgning senest d. 11. september
Hvis jobbet matcher dig, glæder vi os til at modtage din
ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller Arbejdernes
Landsbank, er du velkommen til at ringe til privatkundedirektør Jonas Rauff
Pedersen på telefon 38 48 33 76 eller Regionsdirektør Jonas Thomsen på 38 48 46
69 .