Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Vi tilbyder nu en stilling, hvor du som kunderådgiver
service, giver vores nye kunder den bedste service. Du bliver en del af et
team, hvor trivslen og arbejdsglæden er høj prioritet, og hvor alle spiller
hinanden gode.
Om jobbet
I kundeservice opretter vi en ny enhed der skal sikre en
god onboarding af Arbejdernes Landsbank nye kunder på tværs af hele landet.
Du vil sammen med dine kollegaer i teamet indlede den
allerførste kontakt med kunden, hvor der rådgives om kundens muligheder samt
indhenter dokumentation og information, så vi lever op til bankens krav
indenfor compliance og AML.
Når alle dokumenter mv. er indhentet, skal du oprette
konti, kort mv og når kundeforholdet er endelig etableret, overdrages kunden
til en respektive filial, hvor kunden fremadrettet vil have tilhørsforhold.
Hele processen foregår over telefonen.
Afdelingen er centralt beliggende i Glostrup, med kun få
minutters gang til Glostrup Station og Glostrup shopping center.
Om dig
Vores værdier i Arbejdernes Landsbank er ordentlighed,
fællesskab, forretningsansvar og åbenhed som er vores mindset, og derfor noget
vi forventer du kan se dig selv være en del af.
Du motiveres af mødet med kunden telefonisk, og besidder
et stort servicegen, ligesom det forventes du har en lyst til at skabe og forme
det nye team sammen med resten af dine kolleger.
For at komme i betragtning til jobbet forventer vi at du:
- Har en bankmæssig baggrund, sidder i en lignende stilling
eller en stilling som frontmedarbejder i et andet pengeinstitut eller du har
bestået en finansøkonomiuddannelse og drømmer om et job i et pengeinstitut
- Er i stand til at kommunikere med alle typer privatkunder
på dansk og engelsk.
- Er udadvendt, har let ved at udvise empatisk og er
imødekommende igennem telefonrøret.
- Arbejder selvstændigt, og samtidig indgå i et team hvor
opgaverne løftes i fællesskab.
- Har erfaring med at rådgive kunder udelukkende pr.
telefon
- Er energisk og brænder for at yde vores kunder den bedste
service
- Er struktureret, detaljeorienteret og nysgerrig
- Trives af rutinepræget opgaver
- Motiveres af at få feedback, og udvikle dig i stillingen
i tæt sammenspil med din leder.
Teamet
Du bliver del af et nyoprettet team bestående af i alt 5
kolleger. I hele kundeservice er vi i alt 35 fuldtidsansatte og 15
studentermedhjælpere. Vores fokus er på arbejdsglæde, sammenhold, teamets
resultater og lysten til at skabe verdens bedste arbejdsplads. Derudover er vi
i kundeservice en arbejdsplads med en uformel tone, god plads til vidensdeling,
højt til loftet og med stor fokus på sparring og udvikling af den enkelte.
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads
Arbejdernes Landsbank har de mest engagerede medarbejdere
i sektoren, og det understøtter vi på flere måder:
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling via
bankens fokus på fremtidens medarbejder
- Mulighed for fleksibilitet i form af hjemmearbejde 1-2
dage om ugen
- God pensionsordning, ekstra ferieuge, 5 omsorgsdage,
ekstra ferietillæg, bonusordning samt sundheds- og tandforsikring
- Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af
Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads
i 2021 (FW Insight rapport) og kåret for 13. år i træk som danskernes
foretrukne pengeinstitut
- Fleksible arbejdstider, med mulighed for deltid
Send din ansøgning senest den 5. december 2022
Hvis jobbet matcher dig, glæder vi os til at modtage din
ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller Arbejdernes
Landsbank, er du velkommen til at ringe til privatkundechef Nathasja Sehnberg
på telefon 38 48 38 68 eller 27 12 38 63.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!