Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Da vores kollega har fået andet job i banken, søger vi nu
en kunderådgiverservice-medarbejder, som er udadvendt og vil være med til at
støtte den gode kundeoplevelse i banken. Er du bankuddannet og har erfaring som
kunderådgiverservice/kundemedarbejder? Vil du være en del af en bank med
hjertet på det rette sted, som har en sund balance mellem at drive en
bæredygtig, ansvarlig og samtidig lønsom forretning? Så vil vi rigtig gerne
byde dig velkommen i vores filial i Vejle.
Det bliver dit job
Din vigtigste rolle som kunderådgiverservice-medarbejder
er at sikre de gode kundeoplevelser. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:
- Betjene skranken i filialen
Du tager imod nye kunder, hvor du vurderer kunden,
opfanger købssignaler og henviser kunderne til kunderådgiveren, når det er
nødvendigt.
- Yde service og rådgivning i forbindelse med:
Selvbetjeningssystemer og betalingskort, oprettelse af
kundeengagementer/indlånskonti, mindre låne- og kreditbehov samt udarbejdelse
af skat- & rådighedsberegninger og formueopgørelser.
- Administrative opgaver
Herunder behandling af kontrollister og
registreringsopgaver på AML-området.
- Servicering af pengeautomater m.m.
Din person
Du har en bankmæssig baggrund og er som minimum uddannet
finansøkonom eller finanselev. Derudover forestiller vi os, at du kan nikke
genkendende til følgende:
- Er udadvendt og har let til et smil
- Har erfaring fra kundeservice/rådgivning - i et
pengeinstitut eller fra et andet servicefag
- Trives med at yde support for andre i denne stilling er
det vores kunderådgiverne
- Indstillet på at gøre en forskel for vores kunder og møde
dem med begejstring
- Er struktureret og vant til at skifte tempo, når mængden
af arbejdsopgaver kræver det
Sådan er det i Vejle
Du kommer ind i vores team bestående af 6 kolleger, hvor
vi har fokus på arbejdsglæde, sammenhold, udvikling og ikke mindst lysten til
at skabe den bedste arbejdsplads.
Vi er specielt kendetegnet ved en tæt og nærværende
relation med kunden, hvor vi giver kvalificerede anbefalinger til vores kunder.
Vi mener, at vi kommer frem til det bedste resultat for både kunden og banken
ved at udvise forretningsansvar. På team-niveau opfordrer vi altid til ærlig
kommunikation og feedback, så vi hele tiden udvikler og yder den bedste
rådgivning.
Arbejdernes Landsbank er en attraktiv arbejdsplads
Banken understøtter vores medarbejderes høje engagement
på flere måder:
- Vi prioriterer udviklingsmuligheder gennem kurser,
efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende
forløb.
- Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af
Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads
i 2021 (FW Insight rapport).
- Vi tilbyder en god pensionsordning, ekstra ferietillæg,
bonusordning samt sundheds- og tandforsikring.
- Vi udlever vores værdier i hverdagen i form af
ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed. Det gælder overfor
medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.
Filialen er beliggende i hjertet af Vejle, Havnegade 22,
7100 Vejle.
Vi ser frem til at modtage dit CV og ansøgning senest d.
22. maj.
Vi holder løbende samtaler, og hvis du vil vide mere om
stillingen, er du velkommen til at ringe til filialdirektør Henrik H. Sørensen
på tlf. 3848 4266.