Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank,

København
28-11-2022

Erfaren pensionskonsulent til Rådgivning og produkter

Kontakt

Arbejdernes Landsbank

Banegårdspladsen 1
København
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-11-2022
Udløber:
15-12-2022
Kviknummer:
LJA-84291338
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for pensionsområdet og har du særlige interesser i at understøtte vores rådgivere? Så er det måske dig, der er vores nye medarbejder i Rådgivning og Produkter

 

Pensionsudvikling, -opdatering og -vedligehold

 

Arbejdernes Landsbank er en bank på en spændende rejse. Vi har været Danskernes fortrukne bank 13 år i træk, og vil gerne beholde denne position i en fremtid af forandring og voksende forventninger fra vores kunder.

 

Pensionsområdet er et centralt element for at drive bank, så vi kan realisere vores ambition om flere og mere tilfredse kunder. Derfor søger vi en erfaren pensionskonsulent, der skal medvirke til at understøtte vores filialer og udvikle pensionsområdet.

 

Du vil blive en del af et team, som er drivkraften bag løbende udvikling, opdatering og vedligeholdelse af bankens produktudbud både forretningsmæssigt og fagligt indenfor pensionsområdet. Du skal medvirke til at sikre at vores rådgivere er understøttet optimalt og vil få en stor rolle i at sikre vores tiltag implementeres, forankres og dokumenteres i vores organisation.

 

Dine primære arbejdsopgaver:

 

  • Understøttelse af filialenheder indenfor pensionsområdet
  • Support af kollegaer (2. level)
  • Forbedre og formidle eksisterende processer og værktøjer
  • Implementere og dokumentere lovgivning og krav til adfærd indenfor pensionsområdet
  • Medvirke til at helhedsrådgivning bliver en mere naturlig del af vores rådgivning i banken
  • Medvirke til at vores formidling af pensionsbudskaber passer til bankens værdier
  • Sikre kontrolmiljø er tilstrækkeligt
  • Test af nye proces- og produktændringer


Pensionsuddannet eller formuerådgiver

 

Vi forventer, at du har en relevant finansiel uddannelse og har mindst 5 års erfaring indenfor pensionsområdet eller formuerådgivning. Din faglighed stammer fra en formuerådgiveruddannelse eller anden relevant uddannelse inden for pension.

 

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Nærpension og er IDD certificeret bilag 5 eller 5A.

 

Du har en bred forretningsforståelse, herunder evnen til at tænke nyt og innovativt. Som person er du teamplayer og sætter en ære i god kommunikation med kollegaer og samarbejdspartnere. Du evner at samarbejde bredt på tværs af forskellige fagligheder og interesser, ligesom du ikke er bleg for selv at gå i arbejdstøjet.

 

Fagligt stærkt og socialt team

 

I Forretningsudvikling er vi cirka 70 fagligt stærke og engageret medarbejdere og holder til i Glostrup kun 3 minutters gang fra Glostrup station indtil vores nye hovedkontor er bygget færdigt i Sluseholmen. Vi lægger vægt på et stærkt samarbejde, værdiskabelse, og i et godt socialt miljø.

 

Du vil blive ansat i afdelingen Rådgivning og Produkter, hvor du får 11 kollegaer som er specialiseret indenfor bolig, pension eller investering, og hvor der er stort fokus på tilfredse kunder og kollegaer.

 

Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads

Arbejdernes Landsbank har de mest engagerede medarbejdere i sektoren, og det understøtter vi på flere måder:

 

  • Vi prioriterer udviklingsmuligheder gennem kurser, efteruddannelse og e-learning, som løbende opdateres med relevante og spændende forløb.
  • Vi tilbyder en arbejdsplads, som er rangeret #3 ud af Danmarks 25 største pengeinstitutter målt på det bedste image som arbejdsplads i 2021 (FW Insight rapport).
  • Vi tilbyder en god pensionsordning, ekstra ferieuge, 5 omsorgsdage, ekstra ferietillæg, bonusordning samt sundheds- og tandforsikring.
  • Vi udlever vores værdier i hverdagen i form af ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed. Det gælder over for medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.


Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning senest d. 15. december

 

Hvis jobbet lyder interessant, så skynd dig at sende en ansøgning der vil løbende blive afholdt samtaler.

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Yvonne Hansen, Fagansvarlig Pension på tlf. nr. 38 48 45 72 eller Asger Friis Pedersen, Direktør for Rådgivning og Produkter på tlf. nr. 38 48 43 08.

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler