Jyske Bank

Jyske Bank,

Silkeborg
21-09-2021

Studentermedhjælper til Digital Arbejdsplatform

Kontakt

Jyske Bank

Praktisk information
Oprettet:
21-09-2021
Udløber:
15-10-2021
Kviknummer:
LJA-82690610
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank,
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdssted

Silkeborg

 

Selskab

Jyske Bank

 

Afdeling

Digital Bank og Markedsudvikling

 

Ansøgningsfrist

15.10.2021

 

Har du en studieretning inden for IT - dette kunne være informationsvidenskab, IT-kommunikation og organisation eller lignende - og ønsker du at bidrage til at levere IT-løsninger til den digitale arbejdsplads og medvirke til at udvikle vores anvendelse af IT for samtlige ansatte i Jyske Bank? Så har vi muligvis det kommende studiejob til dig.

 

Hvad kan vi tilbyde dig - jobbet

Vi tilbyder dig et job hvor du indgår i arbejdet med at levere en standard IT-arbejdsplads samt IT-services. Dette dækker over en lang række løsninger som bl.a. er Office 365, intranet løsninger, IT-netværk, telefoni løsninger, klient hardware som bærbare computere, signage løsninger samt meget andet.

 

Vi har ansvaret for den digitale arbejdsplatform, men en stor del af driften er håndteret af samarbejdspartnere som primært er BankData samt JN Data.

 

Vores opgaver er derfor også udvikling og afprøvning af løsninger, dokumentation og kommunikation om løsninger, hærdning af sikkerhed og kontroller, projektledelse på implementeringer, arkitekturafklaringer samt mange andre opgaver.

 

Som studentermedhjælper i Digital arbejdsplatform vil du komme til at arbejde i et professionelt og uformelt miljø i tæt samarbejde med erfarne kolleger. Dine konkrete opgaver vil bakke op om vores IT-leverancer til vores kolleger i banken og kunne bl.a. være indenfor følgende:

  • Udarbejdelse og tilpasning af vejledninger til vores brugere.

  • Dokumentation af løsninger og assister med forvaltningsopgaver som nødvendige systemopdateringer (f.eks. ajourføring af registreringer, kontroller m.v).

  • Bidrage til dataanalyser og statistikker ifm. projekter og implementeringer.

  • Test af løsninger og services.

  • Støtte op omkring vores kommunikation til IT-tovholdere via Teams.

  • Generel support til vores kolleger i banken.

 

Dit team

Vi arbejder i teams (squads) og alle opgaver løses ud fra et agilt mindset med fokus på kundens behov. Det betyder struktureret opgavestyring, og opgaver med konkrete forretningsmål.

 

I funktionen er vi 2 teams og 18 kolleger som varetager opgaver indenfor henholdsvis "Samarbejdsværktøjer" og "Fælles arbejdsplads". De 2 teams har samme Scrum Master og Product Owner - og dine opgaver vil gå på tværs af disse 2 teams.

 

Dit arbejdssted vil være i Jyske Banks Hjemsted i Silkeborg. Her vil der være mulighed for parkering, hvis du er i bil. Tog- og busstation ligger i kort afstand herfra.

 

Om dig

Vi tilbyder dig at arbejde selvstændig med opgaverne og du får mulighed for at tage ansvar, bidrage med muligheder og færdigheder til at kunne operationalisere det til konkrete projekter.

 

Du vil desuden få mulighed for at indgå i og skabe relationer til kolleger i både egne teams og i banken generelt.

 

Vi ved at du er i starten af din karriere og derfor sørger vi for oplæring. Du vil få erfaring i arbejdet med at skabe en effektiv IT-anvendelse gennem et spændende og udviklende studiejob.

 

Derudover ville du beskrive dig selv med nogle af disse sætninger:

  • Jeg har en god teoretisk evne.

  • Jeg er grundig og omhyggelig i mit arbejde.

  • Jeg kan arbejde målrettet med de opgaver, jeg bliver tildelt.

  • Jeg er indstillet på at assistere mine kollegaer med opgaver der giver værdi for teamet.

 

Vi forestiller os, at du kan arbejde omkring 15-20 timer om ugen, afhængig af eksamensperioder og studietid. Vi er meget fleksible med, hvornår du ønsker at placere dine timer i løbet af ugen, og det tilpasses naturligvis til dit skema.

 

Tiltrædelse for stillingen er snarest muligt.

 

Ansøgning

Vi ser frem til at modtage dit CV samt en begrundelse for hvorfor du finder netop dette job interessant.

 

Ansøgningsfrist: 15.10.2021.

 

Mere information

Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

 

Lars Brandborg

Chapter lead, Digital arbejdsplatform

lbr@jyskebank.dk

89892234

51 51 79 78

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Virksomhedsprofiler