Danske Bank

Danske Bank,

Danmark
07-03-2018

Personlige AML rådgivere til AML-teams i hele landet

Kontakt

Danske Bank

Praktisk information
Oprettet:
07-03-2018
Udløber:
18-03-2018
Kviknummer:
LJA-57343032
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at være med til at gå den nye rådgiver-vej i et af vores AML-teams?

 

Vi søger lige nu Personlige Rådgivere til vores AML-kontorer i Vejle, Odense og Høje Tåstrup.

Du kommer til at arbejde med et spændende fagområde på toppen af din rådgivererfaring. Det er et område, der har stort fokus og er i kraftig udvikling, hvor du har mulighed for løbende at udvikle dig, og samtidig være med til at præge udviklingen.

 

Dialog med kunder

Som Personlig AML rådgiver varetager du legitimation og dokumentation af Danske Banks kunders identitet og adfærd (Customer Due Dilligence CDD & Enhanced Due Dilligence EDD). Sammen vil vi skabe et dynamisk miljø, hvor vi deler viden og gør hinanden dygtigere.

 

Du og dine kollegers fælles opgave er gennem dialog med kunder at danne et overblik over og en forståelse af kundens brug af banken. Du indsamler den nødvendige dokumentation og registrerer det i bankens systemer. I hver enkelt sag undersøger og vurderer du risiko via risk based approach ud fra informationer og dokumentation. Samtidigt har du øje for de forretningsmæssige aspekter, og på kort bane laver du henvisninger til kolleger, hvis der er brug for eksempelvis at omlægge lån eller lignende.

 

I takt med udviklingen af understøttende IT-løsninger vil jobbet bevæge sig mere over mod, at du både håndterer AML-opgaver og rådgivningsopgaver, arbejder med kundebudskaber m.m.

 

Kundefokuseret og analytisk

Du kommer fra en stilling som personlig rådgiver og har derfor erfaring med kundekontakt og et stærkt kundefokus. Vi udfører altid vores arbejde med udgangspunkt i kundens behov. Det er derfor vigtigt, at du er i stand til at leve dig ind i kundens situation og derfra kommunikere Danske Banks budskab i en kontekst, der skaber mening for kunden. Du arbejder kundefokuseret, opsøgende og undersøgende.

 

Da du får en foranderlig hverdag med nye opgaver og lovgivning, der løbende skal implementeres i processerne, er det også afgørende for din succes, at du hele tiden har fokus på og er nysgerrig efter at udvikle dig.

 

Interesse og flair for engelsk er nødvendig og supplerende uddannelse vil blive stillet til rådighed efter behov.

 

Interesseret?

Hvis du er interesseret og gerne vil høre mere om jobbet, så kontakt os på telefon.

 

Vejle - kontakt Vibeke Bendiktsen, privatchef, på 24 44 34 17.

Odense - kontakt Sanne Møller, privatchef, på 28 74 79 16.

Høje Taastrup - kontakt Carsten Frandsen, privatchef, på 25 10 19 34.

 

Vi hører gerne fra dig hurtigst muligt og indkalder løbende til samtale.

 

Send ansøgning og CV online senest den 18. marts 2018

 

Danske Bank er en stærk nordisk universalbank med et internationalt netværk. Vores vision er at blive anerkendt som den mest betroede finansielle partner. Danske Bank har hovedsæde i København og har 18.000 medarbejdere fordelt på 16 lande.

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Lignende job
Arbejdernes Landsbank
Kolding, Syd- og Sønderjylland
Sydbank
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Virksomhedsprofiler