Jyske Bank, HR Service og Support

Jyske Bank, HR Service og Support,

Silkeborg
08-03-2018

Medarbejder til administrative HR opgaver

Kontakt

Jyske Bank, HR Service og Support

Vestergade 26C
8600
Silkborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
08-03-2018
Udløber:
13-03-2018
Kviknummer:
LJA-57414329
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Finans, forsikring og bank,
HR og personale
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

- Er du blandt de mest effektive til at skrive, planlægge og skabe overblik?  Så er dette et spændende job.

 

Jobbet - Superbruger til Word, Excel og andre administrative systemer

Er du rutineret i at skrive ansættelsesbreve, og trives du med driftsopgaver? Er du dygtig til at forstå arbejdsprocesser og har fokus på at effektivere og optimere, bl.a. gennem digitalisering? Så er det dig, vi mangler til jobbet på 30 timer pr. uge.

 

Du får mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt og ikke mindst sætte dit præg på, hvordan de administrative processer nu og i fremtiden skal være i vores HR-support. Det handler om den kommunikation, som flyder mellem en medarbejder og Jyske Bank-koncernen.

 

Ca. 80% af din tid vil gå med den daglige drift og 20% med andre opgaver. Det er et meget selvstændigt job, men du er ikke alene. Du indgår i et team af erfarne og engagerede kolleger, som sammen yder driftsikker HR-support til hele koncernen. Ud over den daglige drift så bliver dit bidrag at tage initiativ og tilføre ny viden inden for anvendelse af værktøjer og processer. Via din indsigt i forskellige systemer og værktøjer får du skabt overblik og effektivitet, så vi både internt og hos vores kunder mærker et kvalitetsløft.

 

I afdelingen har vi et godt arbejdsmæssigt og fagligt miljø, hvor kvalitet og service er i høj kurs.

 

Afdelingen faglighed og interesse for hinanden

Vi er 18 medarbejdere i afdelingen HR Service og Support. Vores primære ansvar er løn, kontrakter, analyse, medarbejderpolitikker og overenskomst. Afdelingen er en del af HR, som i alt tæller 45 engagerede medarbejdere, der dækker hele koncernens support af HR. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt, hvor et godt humør og engagement er vigtige brikker i en travl hverdag. Arbejdsstedet er Silkeborg. Se dine kommende kolleger her.

 

Din profil - effektiv, serviceorienteret og fleksibel

Vi forventer, at du:

 

  • trives med daglig drift og rutineprægede opgaver og kan håndtere ad hoc-opgaver med kort varsel

  • er hurtig og sikker på fingrene og trives med at sætte dig ind i nye processer og it-systemer

  • er god til at skabe overblik via struktur og it-værktøjer

  • er selvstændig og har erfaring fra et lignende job.

 

 

For at lykkes i jobbet er din personlighed af stor betydning. Vi forventer, at du:

 

  • er serviceminded også i telefonen

  • har let til smil - også når der er travlt

  • hjælper og spørger om hjælp, således at vi løfter i flok

  • er åben, nysgerrig og tager initiativ.  

 

 

Ansøgning

Ansøgningsfrist: Snarest muligt og senest 13.03.2018.

 

HR Partner Maia Siune vil tage sig af din ansøgning.

 

Mere information

Interesseret? Så kan du ringe og få mere at vide:

 

Line Højer Fogde

Afdelingsdirektør

Afdeling: HR Service og Support

Telefon: 89892575

Mobil: 40 44 66 25

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Lignende job
Arbejdernes Landsbank
Kolding, Syd- og Sønderjylland
Sydbank
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Virksomhedsprofiler