Jyske Bank

Jyske Bank,

Silkeborg
12-12-2017

Marketingkonsulent til 1:1 Kundekommunikation og Marketing Automation

Kontakt

Jyske Bank

Vestergade 8-16
8600
Silkeborg
Danmark
Tlf: 89 89 89 89
Praktisk information
Oprettet:
12-12-2017
Udløber:
11-01-2018
Kviknummer:
LJA-52855867
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kommunikation og medier,
Salg og marketing
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi har brug for en marketingkonsulent til en nyoprettet stilling i Kommunikation & Marketing i Jyske Bank i Silkeborg.

 

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant, personlig og god kundekommunikation på tværs af kanaler? Kan du bevare overblikket og få dine kampagner ud ad døren til tiden? Og vil du være en aktiv medspiller i vores rejse mod flere automatiserede kundedialoger. Så er dette job noget for dig.

 

Jobbet

 

Du:

 

  • Planlægger, udvikler og eksekverer 1:1 kundekommunikation i multiple kanaler. Kommunikationen kan handle om både salg, rådgivning og service

  • Udvikler og drifter datadreven trigger-baseret/automatiseret kommunikation og løbende ad hoc kundekommunikation

  • Segmenterer og individualiserer kommunikationen til den enkelte kunde. Hele tiden med øje for, hvilken betydning den enkelte aktivitet har for vores brand

  • Hjælper os med at øge brugen af digitale kanaler i kundekommunikationen

  • Opbygger selv målgrupper, dialogflows og kampagner i SAS MA, som er vores marketing automation værktøj i tæt samspil med de øvrige interessenter i koncernen

  • Udfører fra tid til anden analysearbejde

  • Samarbejder med forskellige faggrupper, og fungerer som bindeled mellem forretningsansvarlige, kreative, data-eksperter m.fl.

 

Afdelingen

Du kommer til at arbejde sammen med fem marketingkonsulenter i teamet 1:1 Kundekommunikation, som er en del af afdelingen "Salgssupport".

 

Afdelingen er en af fire afdelinger i enheden "Kommunikation & Marketing". Salgssupport er bankens interne reklamebureau, og her arbejder desuden tekstforfattere, dekoratører og grafikere samt bankens interne Printshop. Vi er i alt 19 kolleger.

 

Se dine kommende kolleger her.

 

Din profil

 

Du:

 

  • Er god til at samarbejde og har et godt humør

  • Har en relevant videregående uddannelse og/eller praktisk erfaring fra et lignende job

  • Brænder for at skabe god kundekommunikation og har erfaring med hele processen gennem udvikling, implementering og vedligeholdelse af kommunikation på tværs af kanaler også digitale

  • Kan holde mange bolde i luften samtidig med at du er systematisk og struktureret

  • Er løsningsorienteret og får opgaver ud over rampen.

 

Det er et plus, hvis du har hands on erfaring med databehandling og analyse, samt erfaring med et eller flere dialog/marketing automation-værktøjer.

 

Ansøgning

HR Partner Charlotte Borg vil tage sig af din ansøgning.

  

Mere information

Interesseret? Så kan du ringe og få mere at vide:

 

Christian Bjerre Tørring, Marketingdirektør

Afdeling: Salgssupport Telefon: 89 89 23 10 Mobil: 20 42 27 82

 

Anne Frisgaard Jacobsen, Strategisk Planner og teamleder, 1:1 Kundekommunikation

Afdeling: Salgssupport Telefon: 89 89 23 14

Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Lignende job
Sampension
København, Storkøbenhavn
Sampension
København, Storkøbenhavn
Virksomhedsprofiler