Jyske bank

Jyske bank,

Lyngby-Taarbæk
07-04-2020

Kunderådgiver til Kundecentret i Jyske Bank Online

Kontakt

Jyske bank

Praktisk information
Oprettet:
07-04-2020
Udløber:
17-04-2020
Kviknummer:
LJA-80064430
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans, forsikring og bank
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I Kundecentret i Jyske Bank Online er vi altid klar til at tage imod kunderne med stort smil og engagement, når de kontakter os telefonisk eller digitalt. Vi servicerer, vejleder og hjælper kunderne med deres spørgsmål omkring den daglige økonomi, kort, betalinger, konti m.v.

  • Motiveres du af at have travlt og tale med mange kunder?
  • Er du hjælpsom og smilende i telefonen?
  • Har du lyst til at arbejde 32 timer om ugen?

Kan du svare ja til dette, så har vi det rigtige job til dig i Jyske Bank Online.

Jobbet

Som kunderådgiver i Kundecentret vil din primære opgave være at servicere vores kunder pr. telefon, når de kontakter os for at få hjælp og vejledning i forhold til deres daglige økonomi, brug af bankens digitale selvbetjeningsløsninger samt hjælp til spørgsmål omkring kort og betalinger.

Hovedparten af kunderne vil du kunne hjælpe med det samme og er der brug for at stille videre til en kollega, for en mere omfattende rådgivningsdialog, er det din opgave, at sikre en god og professionel overlevering af kunden.

Vi gør en dyd ud af at være tilgængelige for vores kunder, hvilket giver dig stor mulighed for fleksibilitet omkring placeringen af dine arbejdstimer. Vi har åbent 24/7 og der er både behov for medarbejdere, som møder ind fra morgenstunden, men også nogle der kommer i løbet af dagen, for så til gengæld at blive længere om aftenen.

Vi kan tilbyde dig et spændende job i et motiverende og energifyldt arbejdsmiljø, med høj faglighed, kollegial sparring og samtidig med plads til, at det også skal være sjovt at komme på arbejde.

Er dette din profil?

Vi forestiller os, at du:

  • motiveres af mange kundedialoger,
  • skaber tryghed i kundedialogen også på relativ korte samtaler,
  • er positiv og trives i en travl hverdag  hvor ikke to dage er ens,
  • er vant til at arbejde og navigere i it-systemer,
  • motiveres af tilfredse kunder og gode forretninger,
  • er fleksibel og har et smittende humør,
  • eventuelt har erfaring fra den finansielle sektor.
Velkommen til Kundecentret i Jyske Bank Online

Kundecenteret er fysisk placeret i både Lyngby og Silkeborg. Vi søger nye kollegaer til teamet i Lyngby, hvor du får muligheden for at arbejde sammen med 20 engagerede og motiverede kollegaer. Vi holder til i dejlige lokaler, har god fælles kantine, gode parkeringsforhold både hvis du kommer på cykel eller i bil og der er ca. 5 minutter gang til Lyngby Station.  

Ansøgning

Send din ansøgning snarest muligt - kandidater vil løbende blive indkaldt til samtaler.

HR Partner Mette Rants Andersen vil tage sig af din ansøgning.   

 


Med en jobagent modtager du en e-mail, når der opslås jobannoncer, der matcher denne søgning - så er du altid opdateret

Lignende job
Arbejdernes Landsbank
København, Storkøbenhavn
Arbejdernes Landsbank
København, Storkøbenhavn
Virksomhedsprofiler